Naleznete vše, co hledáte
Naleznete vše, co hledáte

Dodací podmínky

DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ


  Dopravné se liší podle hodnoty, objemu a váhy zboží. Doprava po České republice i Slovenské republice je zajištěna kurýrní službou nebo vlastními vozidly dodavatele. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno a pojištěné proti poškození. 
Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. 

Cena dopravy je dopočítaná k objednanému zboží.

Cena dopravy je zobrazena v košíku.

DOPRAVA NA SLOVENSKO

  Rozšířili jsme naši nabídku nábytku i pro zákazníky ze Slovenska. Cena objednaného zboží Vám bude účtována v EUR. Pro objednávky nábytku ze Slovenska platí stejné obchodní podmínky jako pro zákazníky z Česka. Doprava zboží na Slovensko je zajišťována přepravní společností TopTrans. Cenu přepravy Vám sdělí operátorka individuálně. Zboží, u kterého je doprava zdarma, neplatí pro dopravu na Slovensko.

 

 DOPRAVA ZDARMA:

 Je-li u produktu ikonka Doprava zdarma. nebude Vám doprava účtována, máte tedy na zakoupený sortiment dopravu ZDARMA. Objednáte-li si vícero nábytkového sortimentu a u jednoho z nich bude doprava zdarma, bude Vám doprava ponížena o cenu dopravy vybraného kusu, u kterého je doprava zdarma. Doprava zdarma se nevztahuje na objednávky ze Slovenska.

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.

PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY SE PROSÍM ŘIĎTE UVEDENÝMI ZÁSADAMI, KTERÉ JSOU NÍŽE UVEDENY:

Věnujte převzetí důkladnou pozornost. Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné ho rozbalit a překontrolovat. Reklamace na viditelně poškozené zboží způsobené dopravcem je možné uplatnit pouze u dopravce (DPD, Česká pošta) do dvou pracovních dnů, u přepravní společnosti TOPTRANS zboží překontrolujte a závadu zapište do přepravního listu dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.

V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@nabytek-forliveshop.cz

V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě. Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

 

PŘEPRAVNÍ PARTNEŘI: