Naleznete vše, co hledáte
Naleznete vše, co hledáte

Doprava

1.DOPRAVA A VYNÁŠKA

Nákup vám rádi přivezeme domů

Vybraný nábytek vám rychle a spolehlivě doručíme kamkoliv po celé ČR autem renomované partnerské přepravní společnosti. Spolehněte se na profesionální služby, které jsou zárukou vaší spokojenosti a jistotou nepoškozeného, v pořádku dodaného nákupu.

Auto s novým nábytkem zastaví přímo před vaším domem.

Naše služby - garance vašeho spokojeného bydlení.

Díky perfektně zorganizované autodopravě můžeme přijet v čase, který vám nejvíc vyhovuje, a to i o víkendu.

 

Výhody dopravy renomovaných dopravců

  • Nábytek dopraví přímo před váš dům
  • Rozvoz zboží po celé České republice
  • Záruka nepoškozeného zboží
  • Příjezd v dopředu dohodnutém čase
  • Dodávky i o víkendech

Cena dopravy nábytku kamkoliv v ČR

  • Nákup do 15 000 Kč - dle ceníku dopravců
  • Nákup nad 15 000 Kč (včetně) - dopravné ZDARMA (kromě vybraného čalouněného nábytku a zboží označené "mimořádná sleva)
  • Doprava po ČR u zboží označené "mimořádná sleva" 450 Kč.

 

Dopravci kteří Vás nezklamou

- TOPTRANS

- Česká pošta 

Rozhodnete-li se pro službu výnos Českou poštou, zvolte v nabídce dopravy  balík do ruky - komplexní služby, a nebo balík nadrozměr  - komplexní služby, podle rozměru a váhy vybraného zboží.

Rozhodnete-li se pro službu výnos kurýrní službou,bude Vám tato služba naúčtována. Aktuální ceník výnosů a dopravného smluvním partnerem TOPTRANS naleznete ZDE.

 

V rámci přepravy si dodavatel vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.


Platnost ceníku od 23. 2. 2016.

 

 

2. JAK SPRÁVNĚ PŘEVZÍT ZBOŽÍ

V tomto návodu se dočtete, jak správně převzít zboží zakoupené v našem e-shopu. Jelikož se snažíme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb, je nutné standardizovat i tuto konečnou část objednávky. Tento článek má za cíl zákazníky informovat o jejich právech a povinnostech při přebírání zboží. Díky tomu můžeme předejít zbytečným problémům a nedorozuměním, které mohou po předání zboží vzniknout.

 

01. KONTAKTOVÁNÍ KLIENTA

Než se k Vám zboží dostane, budete 1-2 dny předem kontaktováni našimi pracovníky, kteří se s Vámi domluví na přesném termínu doručení. Nebudete-li v daný termín moct zboží převzít, domluví s Vámi náš pracovník další možný termín převzetí.

 

02. DOPRAVA ZBOŽÍ

Nyní se zboží vydá na cestu k Vám. Jelikož je možné objednat výnos zboží až na určené místo, jezdí naši pracovníci vždy ve dvou. Zhruba půl hodiny před tím než se k Vám řidiči dostaví, Vás budou telefonicky kontaktovat. V tomto telefonátu jim můžete samozřejmě přiblížit cestu, určit orientační body apod.

 

03. VÝNOS ZBOŽÍ

Máte-li objednaný výnos, určete prosím našim pracovníkům místo, kam mají zakoupené zboží umístit. Pokud jste si výnos neobjednali, donesou naši pracovníci zboží za první dveře (vchodové dveře).

 

04. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Nyní se dostáváme z samotnému převzetí zboží. To může v závislosti na tom, zda-li máte objednanou montáž, probíhat dvěma způsoby.

 

04.01 PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PO MONTÁŽI PROVEDENÉ NAŠIMI PRACOVNÍKY

V případě objednání montáže zboží našimi pracovníky stačí jen počkat, až bude produkt kompletně smontován a poté ho vizuálně překontrolujte. Prosíme o pečlivou kontrolu, aby nedošlo k pozdějším nesrovnalostem. Je-li vše v pořádku, převzetí výrobku potvrdíte podpisem dodacího listu.

 

04.02 PŘEVZETÍ ZBOŽÍ BEZ OBJEDNANÉ MONTÁŽE

Po vynesení zboží na určené místo a nebo za vchodovými dveřmi (kam mají povinnost naši pracovníci zboží donést, pokud jste si výnos neobjednali) prosíme proveďte pečlivou vizuální kontrolu. Zaměřte se především na rozměry produktu, kvalitu laku, barvu moření a případně i potahovou látku. Pokud je vše v pořádku, potvrďte prosím převzetí zboží podpisem dodacího listu.

PODPISEM DODACÍHO LISTU STVRZUJETE, ŽE DODANÉ ZBOŽÍ V ČASE PŘEVZETÍ BYLO V BEZVADNÉM STAVU.

 

04.03. MONTÁŽ

Nabízíme motáž nábytku po dohodě s operátorkou tel.: 778 528 012

 

NENÍ-LI ZBOŽÍ V POŘÁDKU, NEPOTVRZUJTE DODACÍ LIST!

POKUD NENÍ ZBOŽÍ V BEZVADNÉM STAVU, DOMLUVTE SE S NAŠIMI PRACOVNÍKY NA DALŠÍM POSTUPU.

 

05. PLATBA A PŘEDÁNÍ FAKTURY

Pokud jste zvolili formu úhrady platbou v hotovosti, budete po potvrzení dodacího listu vyzváni k platbě objednaného zboží či první splátky úvěru společnosti Homecredit. Jestli jste již zboží uhradili bezhotovostní platbou, tento krok přeskočíte. Po zaplacení od našich zaměstnanců obdržíte originál faktury k zakoupenému zboží. Nyní jste úspěšně došli k závěru celého procesu a můžete zakoupený produkt začít naplno využívat.

 

PŘEJEME VÁM, ABY ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ PLNILO CO NEJLÉPE SVŮJ ÚČEL A VYDRŽELO V BEZVADNÉ STAVU CO NEJDÉLE.

TĚŠÍME SE NA VÁŠ DALŠÍ NÁKUP V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ.