Naleznete vše, co hledáte
Naleznete vše, co hledáte
Kontaktujte nás

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU NABYTEK-FORLIVESHOP.CZ

 

Obchodní podmínky společnosti FORLIVE shop a.s.

se sídlem Praha 3-Žižkov, Kubelíkova 1224/42, PSČ 130 00

Korespondenční adresa: Krnov, Opavská 593/61, PSČ 794 01

Pobočka : Krnov, Opavská 593/61, PSČ 794 01  

IČO: 24270814 , DIČ: CZ24270814

Zapsáno v OR u Městského soudu v Praze, spisová značka 18523 B

Zákaznická linka

Tel: + 420 778 528 013

Mail:  info@nabytek-forliveshop.cz 

Pracovní doba:

Po- Pá 07:30- 14:30 

Výdejní místo

 Sklad: Krnov, Opavská 593/61, PSČ 794 01

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ  

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti FORLIVE shop a.s., se sídlem Kubelíkova 1224/42, Praha 3, Žižkov , IČO: 24270814, DIČ: CZ24270814, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka 18523 B.(dále jen „prodávající“)upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou osobou (dále jen „kupující“). Kupujícím se rozumí fyzická či právnická osoba. Kupujícím může být rovněž spotřebitel ve smyslu ustanovení § 419 občanského zákoníku.

1.2. Tyto obchodní podmínky se použijí při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na webových stránkách https://www.nabytek-forliveshop.cz.

1.3. Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.nabytek-forliveshop.cz/ochrana-osobnich-udaju/.

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1.  Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2.  Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5.  Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 365 dnů nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). 

 

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. 

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednaném zboží  (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu)
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
  • identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu
  • informace o
  •  nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“.

3.6. Prodávající je  oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením potvrzení objednávky, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Tímto okamžikem je kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.9. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.

3.10. V případě, že v rámci E-shopu nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni Vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

 

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží  a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  •  na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
  • bezhotovostně na účet - informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky.
  • platební kartou -probíhá platba přes platební bránu Global Payments, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.globalpayments.cz. V případě platby kartou online je Celková cena splatná v daném okamžiku.
  • na splátky-  společností Home Credit a.s., přičemž forma tohoto způsobu platby se řídí podmínkami této společnosti. Informace o tomto způsobu nákupu a jeho podmínkách najdete na https://www.nabytek-forliveshop.cz/nakup-na-splatky/.
  • v hotovosti při osobním odběru- po předchozí domluvě o vyzvednutí zboží ve skladu. 

4.2. Společně s kupní cenou  je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající může požadovat zálohu na objednávku do výše 30% z ceny objednávky. O nutnosti zaplatit zálohu Vás budeme neprodleně informovat.

4.4. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena buď placena předem či je splatná  do 14 dnů od doručenípodkladů k plstbě na elektronickou adresu kupujícího, přičemž faktura bude doručena ihned po uzavření kupní smlouvy (dále jen „platba na zálohovou fakturu“).

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, který bude kupujícímu sdělen prodávajícím po uzavření smlouvy. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Pokud kupující zvolí platbu převodem, bude objednávka zboží prodávajícím realizována, jakmile bude kupní cena připsána na účet prodávajícího. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.7. Prodávající  je plátcem daně z přidané hodnoty. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu., který splňuje náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a náležitosti účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.

4.8. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou včetně DPH.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.   poté tato možnost již zaniká . Zboží by mělo být prodávajícímu vráceno v původním obalu nepoškozené a neopotřebené. Pokud zboží bude poškozeno či bez původního balení , může být účtováno uvedení do původního stavu pro následný bezproblémový prodej ,ve výši 5-10% hodnoty zboží dle konkrétního případu.  V rámci obchodního zákoníku, firemní klient nemá nárok na vrácení zboží ve 14 dnech. Prodávající vrátí plnění poskytnuté spotřebitelem spotřebiteli do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží, a to dle způsobu platby kupujícího - bezhotovostně na účet určený spotřebitelem. Prodávající není povinen vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá.  poté tato možnost již zaniká. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na korespondenční adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. V případě, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Vrácení ve 14 dnech nelze u zboží, které bylo upraveno podle specifických požadavků, nebo přizpůsobeno konkrétní osobě či místu. Jedná se o případy, kdy objednané zboží je jedinečné. Také v případě, kdy obal plní hygienickou funkci či může dojít ke kontaminaci zboží použitím s intimními partiemi (typicky matrace, lůžkoviny, prostěradla atd.),nebo je pro danou značku specifický svým zpracováním.

5.8. Rozdíly u uváděných rozměrů pokud jsou v 5% jsou považovány jako tolerance výroby.

 

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ 

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. 

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce  je kupující povinnen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Do doby  převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

6.6. V případě objednávek a jejich vychystávání , může být účtován storno poplatek ve výši 10%, pokud bude objednávka stornována klientem, po jejím naskladnění od dodavatelů na náš sklad z důvodů vzniklých nákladů s uskladněním a realizací této objednávky.

6.7. Prodávající informuje kupujícího telefonicky kdy lze doručení zásilky předpokládat.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE 

7.1. Prodávájící poskytuje dle občanského zákoníku na zakoupené zboží záruku za jakost v délce 2 let s možností vrácení zboží ve 14 dnech , pokud nebylo vyráběno dle specifikace klienta. U firem je záruční doba 6 měsíců, bez možnosti vrácení zboží ve 14 dnech. Záruční doba počíná běžet dnem, kdy kupující převezme zboží.

7.2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy ( zejména ustanovením  § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 7.3. Prodávající odpovída kupujícímu , že zboží při převzetí nemá  vady. Zejméne prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kujpující zboží převzal : 

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

  2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

  4. je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá;

  5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem 

  6. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

7.4. V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.3., můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění ( zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

7.6. Termín a způsob vyřízení  reklamace potvrzuje prodávající zpravidla obratem, tj. do 1-4 pracovního dne. V případě složitějších reklamací a vad do 1 týdne.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. 

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@nabytek-forliveshop.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy.

 

10. DORUČOVÁNÍ 

10.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

11.3. Kupní smlouva  včetně včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické  podobě a není přístupná. 

11.4. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

11.5. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci.

 

 

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 23.3 2023.

 

Přílohy: